Functionalitati eCommerce B2B

Profita de solutia de eCommerce cu functionalitati optim construite pentru afacerea ta.

Corporate Account Management

Gestionati conturile corporate in cadrul organizațiilor B2B, inclusiv diferite sub-departamente, unitati de afaceri și locații geografice. Definiti experiențe unice cu fiecare entitate de afaceri, pastrand in continuare vizualizarea derulata a contului in mai multe afaceri, echipe, departamente, birouri sau sucursale.

Roluri, Permisiuni si Control Access

Acordarea utilizatorilor a accesului corect la informatiile necesare este esentiala. Construieste-ti propriile roluri pentru cumparatori si angajati interni, astfel incat sa ai acces doar la capacitatile care au sens.

Liste multiple de Preturi

Creati si gestionati mai multe liste de preturi pentru anumite conturi corporate, unitati de afaceri sau cumparatori individuali. Listele de preturi pot contine un numar nelimitat de puncte de pret, niveluri de preturi si valute internationale.

Liste multiple de Cumparaturi

Clientii corporate pot salva si lucra pe mai multe liste de cumpărături în OPTIME. Acest lucru permite cumparatorilor sa lucreze la mai multe proiecte, sa salveze listele de cumparaturi pentru utilizare viitoare si sa cumpere rapid produse salvate anterior.

Gestionare personalizata a Catalogului B2B

Organizati și personalizati cataloagele de produse pentru anumite companii, unitati de afaceri si chiar cumparatori individuali. Prezentati diferite oferte în functie de grupul de clienti și oferiti o experienta pozitiva si personala pentru site-ul web.

Raportari avansate

Dashboardul si motorul nostru de raportare impreuna cu capacitatile noastre de segmentare avansate va ofera informatii actionabile asupra datelor relevante. Urmariti KPI-urile de afaceri, intelegeti modelele de achizitie ale clientilor si creati liste de marketing directionate pentru campanii de marketing mai de succes.

Content Management System

Capabilitatile CMS native permit departamentelor de marketing, achizitii și managerilor  sa gestioneze cu usurinta media digitala si paginile de informatii despre produse bogate, astfel incat cumparatorii online sa obtina informatiile de care au nevoie pentru a face o achizitie.

Motorul flexibil al fluxului de lucru

Creati un numar nelimitat de fluxuri de lucru personalizate pentru a sprijini procesele legate de cumparator și de distribuitor. Motorul flexibil al fluxului de lucru permite vanzatorilor să personalizeze fluxuri de lucru orientate catre clienti, cum ar fi experienta de checkout sau procesul de transmitere a comenzilor, pe langa procesele de back-end, precum urmarirea vanzarilor sau logistica de indeplinire a comenzilor.

SEO Management

Optimizati-va paginile web pentru cuvinte cheie relevante, cu trafic ridicat și definiti date referitoare la SEO, cum ar fi slug-urile URL, meta-titluri, meta-descrieri, meta-cuvinte cheie si multe altele.

Email Engine

OPTIME vine cu un motor de e-mail incorporat care poate trimite e-mailuri catre clienți sau potentiali cumparatori chiar din aplicatie. Atat e-mailurile de forma gratuita, cat si e-mailurile tranzactionale, modelate sunt acceptate cu motorul nostru de email.

Gestiunea stocurilor si informatiilor

Urmariti disponibilitatea produsului intr-unul sau mai multe depozite, afisati inventarul cumparatorilor si reprezentantilor de vanzari si actualizati automat inventarul de fiecare data cand cineva efectuează o comanda. In plus, OPTIME ofera, de asemenea, flexibilitate in conectarea cu software-ul Enterprise Retail Planning (ERP), sistemele de gestionare a depozitelor si instrumentele de gestionare a informatiilor despre produse (PIM).

Promotii

Modulul nostru de promotii accepta gestionarea de cupoane unice, reduceri programate și oferte permanente. Configurati promotii, cum ar fi reduceri pentru comenzi, reduceri pentru articole rând, oferte X / primesti Y și oferte de transport gratuit, pentru a castiga noi clienti si a va dezvolta afacerea.

TVA per produs, per client

Folositi modulul fiscal pentru a stabili reguli fiscale pentru fiecare client, grup de clienți, produse sau categorii de produse pentru diferite regiuni si jurisdicții. De asemenea, OPTIME suporta integrarea în sistemele fiscale ale terților.

Cotatii de pret si Comenzi

Facilitati comertul online pentru clientii dvs. B2B și digitalizati toate interactiunile cumparator-vanzator. Prin OPTIME, clientii Dvs pot sa solicite oferte, sa negocieze preturile si sa plaseze comenzi pe site-ul dvs. web, in timp ce reprezentantii dvs. de vanzari raspund la cereri de oferte.

Customer Relationship Management (CRM)

Utilizati un CRM multichannel complet și obtineti o vizualizare unica, la 360 de grade, a clientilor dvs. prin interactiuni de marketing, vanzari si asistenta pentru clienti.